Autor |
Wiadomość |
|
Konrad
Champion III
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 498
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/4
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:58, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Co do tego dopisywania to wydaje mi się że Solar pisał jak to się robi.
Post został pochwalony 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:04, 19 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Faktycznie. Dzięki za wskazówkę. Teraz już rozwiązane. Zostaje jeszcze problem animacji.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SolarBlade
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:19, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Poke94 napisał: A widzieliście nową wersję WTF story? |
Wczoraj przeszukując forum "miraigamer'u" trafiłem znowu na temat poświęcony WTF story i zobaczyłem, że jest nowa (0.3) wersja. Jeszcze jej nie przeszedłem, ale juto się zbiorę i przejdę (bez oszukiwania). Wcześniejszą wersję (ta bez "numerka" zatytułowana "demo") już jakiś czas temu przeszedłem, ale nie była TAKA trudna. Fakt - ta część z tetrisem była BARDZO irytująca , ale po kilku(dziesięciu) próbach dało się spamiętać gdzie, jaki klocek uderzy i go uniknąć (ciągle mnie szlag trafia jak sobie przypominam ile razy mnie rozwalił ostatni czy przedostatni klocek ).
Poke94 napisał: Autor dodał jeszcze 3 tajne misje, znalazłem 2-gą i 3-cią, ale nie przeszedłem, bo dla mnie za trudne . |
Gdzie? W tej nowej? Bo w starej nic nie udało mi się znaleźć...
Poke94 napisał: 1. Nie ma ktoś dobrego poradnika do animacji [<ANP]. Za nic mi nie chce działać animacja |
Jedyny dostępny poradnik to:
[link widoczny dla zalogowanych]
jest ponoć napisany już nowy poradnik, ale link na miraigamer'u do niego jest wadliwy (próbowałem go wyszukać, ale to na nic).
Największym problemem w "animacjach" jest to, że każda postać ma inne i inaczej ułożone i inaczej zachowujące się animacje. Nie ma w tym zasadniczo żadnej logiki (ok. może oprócz tego, że animacja 0000 to prawie zawsze jest "stanie w miejscu" a animacja 0003 to "chodzenie do przodu").
Niektóre animacje można wygrzebać metodą prób i błędów.
Z drugim pytaniem wyprzedził mnie Konrad (nawet nie pamiętałem że już o tym pisałem ).
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez SolarBlade dnia Śro 23:20, 22 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:00, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
SolarBlade napisał: Jeszcze jej nie przeszedłem, ale juto się zbiorę i przejdę (bez oszukiwania). |
Życzę powodzenia, ja nie dałem rady bez oszukiwania:).
SolarBlade napisał: Fakt - ta część z tetrisem była BARDZO irytująca , ale po kilku(dziesięciu) próbach dało się spamiętać gdzie, jaki klocek uderzy i go uniknąć (ciągle mnie szlag trafia jak sobie przypominam ile razy mnie rozwalił ostatni czy przedostatni klocek ). |
W nowej wersji też to jest. I nie jest zbyt proste... To przeszedłem, bo nie dało się oszukać (tyle razy ostatni klocek... )
SolarBlade napisał:
Gdzie? W tej nowej? Bo w starej nic nie udało mi się znaleźć... |
Tak w nowej.
SolarBlade napisał:
Największym problemem w "animacjach" jest to, że każda postać ma inne i inaczej ułożone i inaczej zachowujące się animacje. Nie ma w tym zasadniczo żadnej logiki (ok. może oprócz tego, że animacja 0000 to prawie zawsze jest "stanie w miejscu" a animacja 0003 to "chodzenie do przodu").
Niektóre animacje można wygrzebać metodą prób i błędów. |
O tym wiem, ale (może to moja wina, a nie poradnika ) mam taki podadnik, ustawiam parametry wg. niego, a i tak nie działa. Może trzeba dodać blokadę klawiszy? [<KEY] Spróbuję jeszcze to...
Ps. Ciężko mi było połapać się w tym Hex Editorze ale jakoś się udało. Teraz będę mógł się pobawić paintem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SolarBlade
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:57, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Poke94 napisał: Ps. Ciężko mi było połapać się w tym Hex Editorze ale jakoś się udało. Teraz będę mógł się pobawić paintem. |
A propos zabawy z hexami. Właśnie zacząłem pisać programik, który będzie automatycznie przerabiać pliki bmp na "oszukane" pbm i dodawać logo Pixel'a na końcu pliku. Mam już dosyć po każdej najdrobniejszej edycji ręcznie włazić do edytora i wbijać "(C)Pixel". Najpierw zrobię tak żeby programik w ogóle działał a potem ulepszę go o dodatkowe funkcje i zapewne rozpowszechnię.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:04, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A tak może trochę poza tematem. W czym robisz programy?
Ja kiedyś próbowałem w object Pascalu [Delphi 3], ale programy wychodziły mi tylko z książki o tymże programie i przy pomocy mojego wujka. Kiedy próbowałem zrobić własną konstrukcję, zawsze wyskakiwał error.
Ps. Kolejny MOD, The Dark Platform, na Mirai. Ale to chyba dopiero pierwsze demo, bo w zasadzie dużo tam nie ma do roboty.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SolarBlade
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:47, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Programik zrobiłem na szybko, ale działa:
<FILE TERMINATED>
Tylko przeczytać instrukcję!
Poke94 napisał: A tak może trochę poza tematem. W czym robisz programy?
Ja kiedyś próbowałem w object Pascalu [Delphi 3] |
Na razie to napisałem w Turbo Delphi. Cokolwiek umiem jeszcze pisać w C, ale jak na razie to jeszcze potrzebuję mieć "książkę w ręce" a w Delphi potrafię pisać z głowy.
Poke94 napisał: Ps. Kolejny MOD, The Dark Platform, na Mirai. Ale to chyba dopiero pierwsze demo, bo w zasadzie dużo tam nie ma do roboty. |
Jeszcze nie widziałem, poszukam go potem i zobaczę.
P.S.
Przeszedłem już najnowsze demko WtfStory. No nie powiem. Tym razem gościu się postarał i podkręcił trochę poziom trudności. Fajnie, że "ładniej" zrobił segment, w której są setki skrzyń i trzeba szukać tej prawdziwej. Tetrisa udało mi się zadziwiająco szybko przejść tym razem (chyba już przy 5-tej próbie), ale szlag mnie trafił jak na tej mapie gdzie jest "masa rur" (oraz 4 terminale, które trzeba aktywować by dostać się dalej) zginąłem prawie przed samym wyjściem jak już otwarłem wszystkie 4 blokady ... wziąłem SaveEdit'a i dodałem sobie 10 HP. Zakończenie cokolwiek mnie zaintrygowało.
Btw: fajnie autor tego modu zmodyfikował rakietnicę... jeden pocisk, ale zadaje coś ponad 200 obrażeń.
Jak na razie znalazłem i przeszedłem tylko sekretną misję nr 3. Chyba wiem gdzie może być jeszcze jedna, ale jeszcze nie szukałem.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez SolarBlade dnia Pon 17:01, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:49, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Instrukcja fajna
Program działa, ale napotkałem kłopot. Nie da się (przynajmniej u mnie) przerobić Face. Może to przez 256kolorową bitmapę?
Post został pochwalony 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:11, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
I jeszcze PrtWeed. Też nie działa
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SolarBlade
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:01, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Faktycznie!
Przeprowadziłem analizę, czemu się tak dzieje i znalazłem tego przyczynę... nie będę się tu o technicznych detalach rozpisywać.
Tak czy siak napisałem całość na nowo i teraz już z tymi plikami, z którymi wcześniej był problem wszystko działa jak należy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poprzednią wersję programu z przyczyn oczywistych usunąłem z serwera.
Dzięki Poke że to wyłapałeś.
Post został pochwalony 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:08, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Próbowałem wsadzić [link widoczny dla zalogowanych] do moda, ale coś nie wyszło . Pierwszy Previewo cośtam:
[link widoczny dla zalogowanych]
adnotacje:
1.proszę nie używać drzwi z Balconów do Final Cave
2.z Laboratory jeszcze nie ma wyjścia
3.jakby komuś udało się przejść Nothern Caves bez czitów, to niech mnie poinformuje xp
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Poke94 dnia Pon 21:52, 27 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SolarBlade
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:58, 01 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Początek tej muzyki (akordu 0 do 6) taki sobie (bez urazy), ale dalszy jej fragment jest piękny. Bardzo ładnie to złożyłeś. Szczególnie od akordu 16 jest genialne .
Co do tego, że Ci się nie udało wtłoczyć go do CS'a. Może być kilka przyczyn, przychodzi mi do głowy:
1) Próbowałeś nałożyć swoją piosenkę na jakąś KRÓTSZĄ i w rezultacie się nie zmieściła i zburzyła strukturę gry.
2) Użyłeś niedozwolonych instrumentów. (W jakiej wersji OrgMakera to pisałeś?, bo dla przykładu v2 posiada od groma różnych dźwięków a CS nie ma w sobie wpisanych nawet połowy z nich. A "perkusji" to ma bodajże jedynie koło 9 dźwięków, a taki OrgMaker ma 3 razy więcej ich.
3) Wprowadzałeś tą piosenkę w zły sposób albo jako niepoprawne "res" do struktury gry.
Zaraz sobie ściągnę tego moda i zagram
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SolarBlade dnia Sob 21:59, 01 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:26, 02 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Co do muzyki, to mój (~mojego brata) komp nie wyrabiał i fajnie brzmiało xp. Zawiozłem do kuzynów, a tu inna muzyka xp.
Używam Orga wersji 205x. Rozwiązanie 1 i 2 muszę sprawdzić, a 3 chyba wszystko dobrze (poradnik wedge`a of cheese`a z miraigamera)
co do moda, to myślę, że dokończę trochę rzeczy i wrzucę jakąś możliwą wersję demo xp
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Poke94 dnia Nie 11:27, 02 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SolarBlade
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 1:47, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Fajny mod.
Przyznam, że stworki wyskakujące ni z tego ni z owego ze ścian, podłóg i sufitów mnie zaskoczyły.
Próbuję się przebić przez "Nothern Caves" ale ciągle ginę przy "prądach powietrzny", które są zaraz nad tymi różowymi kolcami gdzieś w połowie tej jaskini (na mapie jest to "środkowy" poziom jaskini) wpadłem już na to, że dwa bloki kolców przed tymi prądami nie zadają obrażeń, ale jak się już wpadnie w te prądy to przejście blokuje mi niewidzialny klocek i nie można się wydostać z tej "pułapki" aż do śmierci. Na razie pokombinuję bez oszukiwania czy podglądania levelu w jakimś edytorem.
Jeszcze takie dwie uwagi, które mam nadzieję Ci pomogą.
- Z tego miejsca "underwaterfall place" nie można się wydostać, jeżeli po otwarciu skrzynki się odpowie "nie". Albo jest tu jakiś sekret, o którym nie wiem.
- Ten przedmiot, które jest w skrzynce na początku "Nothern Caves" zawiesza mi grę (znaczy nie "naprawdę zawiesza", ale gra przestaje reagować na cokolwiek oprócz Esc).
I jeszcze w sprawie tego: Poke94 napisał: Edit2: W końcu zdecydowałem się na CE (cave editor). Ma więcej funkcji niż Sue. Ściągłem parę DLL-ów i na Win98 poszło. Niestety zepsuło się Doukutsu.exe i musiałem wszystkie nazwy i ustawienia map robić. Postaram się umieścić w necie próbkę moda. | Chodzi Ci o to, że Sue przestała Ci widzieć wszystkie levele jak otworzyłeś plik exe, pomimo tego, że CS nadal działało, tak? Mi też się tak kiedyś zdarzyło. Wynika to z tego, że CE coś zmienia w początku pliku exe (w edytorze hex'ów to oglądałem) tak, że SW nie potrafi tego odczytać, mimo to Windows potrafi sobie z tym poradzić i to odczytać.
EDIT:
Zapomniałem napisać:
Ale musiałem zrobić minę, kiedy po wejściu do levelu "Net Port: Beginning" załączyłem mapę. XD
Dzięki, i polecam się XD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SolarBlade dnia Śro 1:50, 05 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konrad
Champion III
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 498
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/4
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:09, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ściągnąłem sobie tego moda i już na samum początku mam problem Nie wiem gdzie iść. Pójdę górą w lewo - spadnę, pójdę w prawo - spadnę
Jak wezmę Life Capsule ze skrzynki, zapisze grę, zginę i wczytam ja z powrotem to ta skrzynka jest znowu zamknięta
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:22, 10 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No cóż błędów nie brak xp
SolarBlade napisał: Przyznam, że stworki wyskakujące ni z tego ni z owego ze ścian, podłóg i sufitów mnie zaskoczyły. |
Staram się xp W dalszych (w trakcie produkcji) planszach będą też ciekawe rzeczy
SolarBlade napisał: Próbuję się przebić przez "Nothern Caves" ale ciągle ginę przy "prądach powietrzny", które są zaraz nad tymi różowymi kolcami gdzieś w połowie tej jaskini (na mapie jest to "środkowy" poziom jaskini) wpadłem już na to, że dwa bloki kolców przed tymi prądami nie zadają obrażeń, ale jak się już wpadnie w te prądy to przejście blokuje mi niewidzialny klocek i nie można się wydostać z tej "pułapki" aż do śmierci. Na razie pokombinuję bez oszukiwania czy podglądania levelu w jakimś edytorem. |
Jeszcze nie doszedłem do tych prądów xp
Niewidzialny klocek to jakiś błąd ni z tego, ni z owego wkradły mi się w tą planszę. Niby je usuwałem, ale nie wszystkie znalazłem...
SolarBlade napisał: Chodzi Ci o to, że Sue przestała Ci widzieć wszystkie levele jak otworzyłeś plik exe, pomimo tego, że CS nadal działało, tak? |
Nie. Ani SW, ani Win98 sobie nie radził zniknęła nawet ikonka.
SolarBlade napisał: Zapomniałem napisać:
Ale musiałem zrobić minę, kiedy po wejściu do levelu "Net Port: Beginning" załączyłem mapę. XD
Dzięki, i polecam się XD |
Musiałem wymyślić jakąś nietypową mapę xp
Konrad napisał: Nie wiem gdzie iść. Pójdę górą w lewo - spadnę, pójdę w prawo - spadnę |
Jeśli jesteś w THC Magazines, to idź "spiralą" zaczynając z lewego górnego rogu w prawo
Konrad napisał: Jak wezmę Life Capsule ze skrzynki, zapisze grę, zginę i wczytam ja z powrotem to ta skrzynka jest znowu zamknięta |
Jeszcze nie umiem do końca skryptować otwierania skrzyń, ale coś wymyślę
PS.
SolarBlade napisał: - Z tego miejsca "underwaterfall place" nie można się wydostać, jeżeli po otwarciu skrzynki się odpowie "nie". Albo jest tu jakiś sekret, o którym nie wiem.
- Ten przedmiot, które jest w skrzynce na początku "Nothern Caves" zawiesza mi grę (znaczy nie "naprawdę zawiesza", ale gra przestaje reagować na cokolwiek oprócz Esc). |
1.Nie da się wydostać, ale pomysł z sekretem... Początkowo po kliknięciu "NO" wyskakiwało "You have died", ale zmieniałem skrypty i to przeoczyłem
2.Póki co nie działa może podmienię jego skrypty na zmodyfikowane skrypty Life Pota. Co do zawieszania, u mnie też zawiesza grę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Poke94 dnia Czw 8:25, 13 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konrad
Champion III
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 498
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/4
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:21, 10 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
To jest na samym początku, tam gdzie Balrog jest i skrzynka ze Spurem
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:20, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Aha, to tam są (co prawda nietypowe) drzwi. Faktycznie, nie rzucają się w oczy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SolarBlade
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:32, 16 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Poke94 napisał: Nie. Ani SW, ani Win98 sobie nie radził zniknęła nawet ikonka. |
Dziwne. Masz jeszcze ten plik? Chciałbym rzucić na niego okiem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:59, 16 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, jestem poza domem. Jak wrócę, to zobaczę
EDIT:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj xp
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Poke94 dnia Nie 13:15, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:10, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Schism-ciekawy mod. Polecam (miraigamer)
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SolarBlade
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:24, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Oglądałem ten uszkodzony plik i faktycznie jest w nim strasznie namieszane. Próbowałem "na chamca" go naprawić żeby się uruchamiał, ale na razie nic z tego nie wychodzi.
Tego nowego moda znajdę i zobaczę... ale dopiero po sesji.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Poke94
Captain
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: -) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:12, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
W CD-Action pojawiła się mała wzmianka o Cave Story. Piszą, że pobrało ją ponad pół miliona osób.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
SolarBlade
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:18, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
PÓŁ MILIONA?
Nieźle. Ale Pixel zapracował na taki wynik i liczę, że znajdzie się jeszcze, co najmniej drugie pół miliona.
. . .
Nie, chwila... a nie chodziło czasem tu tylko o CaveStory na Wii?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|